Followers

Aug 19, 2009

mari berkenalan dengan bos baru

semalam, pejabat oas telah dikejutkan dengan berita kedatangan pekerja baru yang ura-ura mengatakan super cute macam developers yang ada kat level 3 of the office. haha. saja perasan sendiri. anyway, nama beliau adalah iman najat. akan menjawat jawatan sebagai bos. module mana tidak diberitahu lagi. maybe later on baru dia akan diassign.


jadi...mari kita berkenalan yuk....



dialog : saya, iman najat. sila dengar cakap saya.




dialog : ambil kertas ni, tulis nama dengan birthday masing-masing.
senang saya nak ingat.





dialog : cuba buka JDeveloper sat, saya nak tunjuk cara load data yang betul.
makcik ummu, sila beri perhatian okay.



dialog : jap, i nak call klien kita jap. arrange meeting tuk esok!




dialog : eh, siapa ada nombor klien kita kat negara Zimbabwe tu?



dialog : hello good evening...i'm calling from Malaysia.
My name is Iman Najat.....(conversation seterusnya sangat panjang)



dialog : so, korang dah dengar kan perbualan kami.
duedate nak dekat. jangan jadi pemalas!




dialog : peninglah i kerenah klien macam ni!




dialog : i nak solat dulu. tenangkan hati i yang bercelaru ni.





saya berdialog : nak buli jap bos comel ni!


selepas solat...




dialog : i nak baring jap ek. penat....

10 comments:

dd dudu said...

imannnnnnnnn

sekarang dd da tau kenapee ezan slalu rinduu kat imannn

imannnnn chomeylllll ;o

mun-e said...

anak sapa ni??? hohoho

rambut keting!!

::mE uMmU:: said...

alamakkkk!!!mengapakah anakku yg cumil mcm diriku ini bleh brada d sini???huahuahua

she said...

heheh thanks ezzan
cute gile entry ni
& iman cute cam umi dia gak :P

Siti Mas Hidayu said...

ala...x sempat jumpe bos baru....hohohohoh iman snagat cumil... ;)

Anonymous said...

hihi.. sygnyer bos baru x tahan ngan environment kt cni.. maka, bos baru itu letak jwtn dlm ms selepas 1 jam dr waktu mula masuk kerja..lalala~~~

Anonymous said...

saya pernah dokong bos ini! so adorable.... :)

Ezzan Yusop said...

dd : tau kn knapa i like this girl very much...muahhhhxxx! (tu tuk iman, bukan tuk dd)


muni : anak buah ummu la muni. hikhik!


ummu : anak ko? bila masa ko beranak?


kak she : heheh. geram woo tgk iman, rase cm xmo bg die balik smlm...


ayu : 2 la ko, awal sgt blah. cewah! eheheh..


linda : tu la kn...sejam je tu die kerja. pastu xtahan pas die discuss dgn klien zimbabwe tu. hahahha!


eein : saya pn pnh dukung. siap peluk cium lagi tu noks....

Anonymous said...

tp.. kenapa zimbabwe?????hihi

Ezzan Yusop said...

linda : sbb cm...best je Zimbabwe tu. kalo aku buh ostolia, cam biasa sgt. jadi aku nk jdkan dialog tu luar biasa yg korg x trpkir...aku pn buh la zimbabwe. hahaha!