Followers

May 9, 2009

majlis pertunangan faiz & mira



sabtu - sepupu saya (lelaki) yang berumur 23 tahun (arghh!! saya rasa sungguh pressure orang yang lebih muda dari saya dah bertunang. uwaa!) telah melangsungkan pertunangan hari ini. yang hari tu kitorang pergi merisik tu...(rujuk post ini)
seperti biasa, saya menjadi orang paling sibuk dengan kamera kiri kanan duk snap sana sini. cewah! dah habis busylah tu. hoho! anyway, enjoy the photo collection this time around ya. it's kinda a lot because i'm apart of this event. so, saya post mana saya rasa ah-cun-nya jelah ek! ewah. hehehe!













~ barang hantaran pihak lelaki ~






~ makanan di rumah pihak lelaki ~



sampai di subang, rombongan melantak dulu. haha! panas sey. dah macam sunway lagoon dah badan masing-masing. hukhuk!




~ makanan di rumah pihak perempuan ~












~ barang hantaran pihak perempuan ~







~ inilah dia pasangan yang bertunang ~






~ bergambar bersama pengantin ~



dan finally...



~ harap maklum. ini adalah cincin saya ek. bukan cincin tunang mereka ye.
gambar sesi menyarung cincin tidak dapat di snap kerana terlalu banyak flash-flash yang mengacau sehingga pengantin jadi macam opera cina sebab cerah sangat. haha!
apa point kau letak gambar cincin sendiri? saja. nak berangan. haha! ~


2 comments:

Anonymous said...

sekali tgk mamat tu ade rupe benjy la..hehe

Ezzan Yusop said...

linda : benjy indaa....kembang nanti si faiz ni! hokhok...