Followers

Apr 4, 2009

how i spent my saturday

...by attending a muffin/cupcakes workshop at Pusat Giatmara, Putrajaya.
murah saja. rm35 per person. berbaloi juga.
untuk soksek soksek lebih tentang keoverexcitedan saya bermain tepung, sila rujuk di sini ya.



resipi




sebelum dibakar




selepas dibakar



cupcake sebelum dihias




jadi tak saya buat muka Jun Pyo kat cupcake ni?
(konon dah habis JanDi lah ni...haha)







cupcakes design by me...walaweh!



inilah dia chef-chefnya : Mu ZanDi (dari kanan ke kiri)



lepas penat buat cupcake, saya kembali menyibukkan diri dengan rutin seharian...iaitu 'menonton' ORM di kaca monitor komputer di pejabat. hukhuk!


8 comments:

dd dudu said...

ahh mencik
kenapee dudu macam orang mengandung dalam gamba ni? :'o

ReD said...

cais! br nk mleleh ayq liuq..hang p letak ORM pnye pic psl ape?!

chantek2 la design kek ezzan..meriah j kte tgk! tp...sdap x??hihi

mun-e said...

nak satuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu nak yang muka junpyo tuuu :p

Ezzan Yusop said...

dd : la...mane ade cam mengandung la dd. tu salah baju tu...hukhuk!


linda : hahaha...aku ltk ku cam reminder tuk aku ler. cantik? terima kasih (blushing ni)...hehehe! yg pasti sedap okay. ayah n adik aku kata sedap. hehehe!


muni : anda terlambat sudah. ayahku sudah ngap sblum saya smpat mghalangnya...hahahahah!

ReD said...

tringin plak aku nk rs cupcakes air tgn ko tu ezzan...seyes neh!lalala~~~

Ezzan Yusop said...

linda : ko nak rasa? hehehe...tunggu aku bukak bisnes cupcakes lak. cewah! cam la aku kreatif sgt nk design cupcakes ni...separuh mampus nk design...

zieda said...

hehhee...
cik kiah dtg memuji ni..hiks...
memg xle sangkal la...
ezzan punye cupcake y plg cntik antara mu zandi..hahaha
xle blah seh...mcm geum jandi gitu ye..
hiks..
jun pyo tu comel....klu ezzan jumpe jun pyo kt sane mesti die terigt time geum jandi bg cookies tu..
waaa...nk jugak..

Ezzan Yusop said...

zida : utk yg ke seribu kalinya, terima kaseh atas pujian itu. ezan adalah org last yg siap hias cupcakes tu antara ktorg ber3. hukhuk...


seyes la mcm nak pergi je Korea sok nk bg cupcake tu...cewah!!!