Followers

Jan 18, 2009

gelagat di pejabat

scene 1 : semasa menunggu server di-up-kan




tiba-tiba boss pun join sekali daa...hukhuk!

aku.diana.encik lutfi.ayu dan pasangan bersanding dihadapan - wawa dan kimboy!
hukhuk.




scene 2 : petang-petang kelaparan di hari minggu
(ye, jangan terkejut. anda tidak silap baca. memang hari minggu pun saya kerja. sob sob)!



melantak keropok lekor dan pisang goreng yang dah lama idam. hukhuk.


tak cukup dengan tu, makan lah pulak makaroni bakar yang dibawa khas oleh boss
(tapi yang masak isterinyalah. terima kasih..err..isteri boss - tak tau nama dia. kuikui!)




scene 3 : di malam hari (ye, pagi petang siap malam saya kerja. inilah life saya.)



aksi apabila bantal sudah memanggil. depan pc pun jadi.
masa ni lebih kurang pukul 2 pagi.


adik beradik rafar - diana dan linda. wahaha! aksi tidur pun serupa.

di mana saya?


pekena kopi ais kat di Ali Bistro. hukhuk! unik kan gelas dia?


7 comments:

dd dudu said...

tidak ku sangka ada paparazzi di dalm opis ku sendiri (T_T)

Apple Cute said...

huhu ahah la ade artis selain aku kat dalam opis ni...linda n diana rafar...wink2*

Ezzan Yusop said...

dd : ini adalah mamarazzi bukan mama rina ye. hakhakhak!

ayu : perasan la weh, xde sape pun kata ko artis. hukhuk!

dd dudu said...

ayu artis mane? ayu OIAM yang jadik oprah malam AJL tu ke hak hak :'D

ReD said...

hoho...br ku sedari..
ade rpenye adk bradik RAFAR...lalala~~~
tq ezzan sb menyedarkan aku...lalala~~~

Ezzan Yusop said...

dd : ayu perasan die tu liyana jasmay. hukhuk!


linda : laa..pesal lah korg xprasan. ish ish, dah lama kot aku perasan. the Rafar's Sisters. kuikui..

ReD said...

Rafar's sister???huhu
ado2 jo la...(",)