Followers

Mar 29, 2011

gambar saya masuk majalah?

chill baby, chill! bukan gambar saya pun. gambar kawan saya sebenarnya. patut tukar tajuk 'kawan saya masuk majalah tapi saya nak ober eksaited' kan? haha. saya teruja noks tengok gambar yang saya snap masuk majalah walaupun bukan pasal saya tetap i nak over noks. pada siapa yang nak tahu, my BFF, dd has been featured in majalah JELITA Keluaran April. nak cerita selanjutnya baca kat sini ye....




dua-dua gambar kat atas tu saya snap. satu masa pernikahan dd. satu lagi masa buat photoshoot kat rumah dd yang saya letak gambar dd pegang perut dia tu. masa tu sebenarnya kitorang buat photoshoot untuk majalah JELITA ni lah. saya dari KL masa tu. balik rumah siap-siap terus pecut ke Putrajaya. sampai pun malam kesian dd kena masak dinner untuk saya kat pasar malam ;p. 

inilah gambar nikah dd tu...







PHOTO BY : Ezzan Yusop

3 comments:

dd dudu said...

hehe dalam byk2 gamba, gamba ezan yg dipilih heeheee

Siti Mas Hidayu said...

heheh congrate ezzan ^_^...bangga aku...hehehe

yangyuyu said...

tahniah..kalau sy pun pasti excited...:P