Followers

Jul 31, 2010

sorry, sorry


*muzik latar belakang : sorry sorry super junir. ahaks. ok tiada kena mengena! ;p

maaf kepada pembaca-pembaca tegar blogku ini kerana berkurun lama dah tak update. eh ada pembaca ke? ewah. teman tau mesti korang dah bosan kan duk tengok gambar yang sama je takde hupdate apa-apakan noks. seriously, saya teramatlah sibuk sekarang ni sungguh tak menang tangan rasa macam nak request kat boss supaya saya diberi pembantu. rasa saya macam dah lama gila ah tak pegang camera ambil-ambil gambar. the last time was during my best friend's wedding. which was like a month ago. inai di jari pengantinnya pun dah hampir nak pudar. macam yang saya cakap tadi, saya busy dengan kerja pejabat dan kerja design mendesign kad kahwin. kahwin siapa? biarlah rahsia. hehe.

so, selamat menyambut ramadhan semua! eh awalnya kau wish. haha. saja ja mana tau kot-kot tak berupdate lagi ke lepas ni. hehe.

No comments: