Followers

Jun 14, 2010

Berdua Lebih Baik




selamat pengantin baru puan ros. puan che'na. puan wan. semualah. nama anda sangat panjang. haha. sayang kamu sangat-sangat. tak boleh bayangkan kalau saya tak dapat hadir di majlis kamu. kamu mesti sebak saya tiada di sisi. wah gitu. perasan kan. hehe.








*psst...nanti kalau kita gi bandung lagi mesti kamu dan idzuan booked satu bilik kan? nanti saya kena bayar mahal kalau korang 1 bilik. motif? hahahaha.



PHOTOS CAPTURED BY : Ezzan Yusop
ezzan.my@gmail.com

2 comments:

~ ReD ~ said...

cantek gila kaler baju pengantin! menyerlah dan garang! aauummm! i like it!

pengantin pun chanteks n segak jugak ;)

nurul azida ahmad said...

hehehe. cantiknyer rose. ezan, ezan, zida pun penah ckp cm tu kat seri. nnti dah kawen kite dah tak dok satu bilik kalau g holiday sama2.. huahuahua