Followers

Jan 1, 2009

Announcement Regarding BLACK & WHITE PHOTO CONTEST


OMG. OK.
.saya pening.


Kepada semua peserta BLACK & WHITE PHOTO CONTEST.

saya ucapkan terima kasih ya amat atas penyertaan anda. sungguh tak sangka contest ni dapat sambutan sehingga pening kepala saya sebab setakat ini semua hebat-hebat belako. huhu. anyway, sebenarnya tujuan announcement ini sebab nak minta maaf sesangatttttttttttttttt sebab tak dapat nak membalas semua komen korang. just untuk makluman semua, setiap orang yang tinggalkan link kat komen, saya dah tengok dah entry anda cuma tidak berkesempatan nak tinggalkan jejak. no need to worry. semua luluslah ujian. cewah. dengan cemerlang. ada yang terlebih cemerlang. hehe. lagipun i'm not really fussy about following rules tu. rules are meant to be broken. cewah. hahahah!


oh ye, nak tanya pendapat anda semualah.
adakah saya patut pendekkan tempoh pertandingan itu from 31st Dec to 21st Dec? hmmm.....


No comments: